FORUM INAWERA

INAWERA , E-PALENIA NOWA ERA
Teraz jest 19 mar 2024, o 06:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2012, o 14:02 

chcę zrobić swój płyn na podstawie tego przepisu

ardbeg

Nr. 1

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 18
- aromaty s'camel i tobacco menthol
- butelki.
Dozowanie obu aromatów proszę rozpocząć od 4 kropli na 10 ml. Zwiększając o 2 krople w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Do butelki nr 6. proszę zadozować 10 kropel aromatu.
Jeżeli macie inne sprawdzone proporcję to zróbcie tak jak uważacie, jednak proszę o zwiększanie ilości aromatu w każdej następnej butelce.
Pierwsze pięć butelek proszę schować i spróbować nie wcześniej jak za 10 dni od daty zmieszania. O datę mieszania będę pytał.
Butelka nr. 6 jest do częstego wapowania podczas dojrzewania. Proszę opisywac wrażenia z dojrzewania płynu w tej butelce.
Będę pytał o wrażenia.
Notować, notować i notować.
Jeżeli nie macie etykiet to doskonałym rozwiązaniem jest zwykły "szmaciany" plaster z apteki.

Jak już sokńczymy tą zabawę to proszę sobie zmieszać e-liquid s'camel z e-liquidem tobbaco menthol w proporcjach 75%/25%
ja tak zrobiłem i przetrawiłem miętówkę.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Po okresie dojrzewania bardzo proszę o odpowiedzi na poniższe pytania.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? 36 lat z wieloma próbami rzucenia
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? dokończyłem ostatnią paczkę w kilka dni
3. Jak długo używasz e-papierosa? od 16.11.2012

4. Data rozrobienia mieszanki 29.11.2012/4.12.2012
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? tak
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania?tak
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia. Pierwsze dni z różnym nasileniem przebijał aromat papierosowy i słaba mięta. 6 dnia ostry smak papierosowy. 7 dzień i następne powolna ewolucja w kierunku wyrażnego śmierdziucha z lekkim posmakiem mięty. 10 dzień smaki wygładzone, mięty jakby nadal mało. Próbka 12krp w 10 ml VPG18 o bardziej wyraźnym smaku, stąd decyzja o rozrobieniu 16krp i 22 krp. Na efekty poczekam 10 dni i wtedy będę miał szansę ustalić ulubione stężenie aromatu./14.12/ menthol w wyższych stężeniach jest bardziej miętowy, ale ogólnie za dużo aromatu. wersja 12krp/10mlVPG najbardziej strawna, choć IMHO pozostanie jako dodatek do innych aromatów.
S'CAMEL dla odróżnienia od początku zapowiadał się nieźle. Pierwsze dni trochę niezdecydowane, wahania czy bardziej papieros czy perfumy, później smak doszedł do perfekcji. Stonowany aromat tytoniu, nieco gryzącej popielniczki, trochę tych nieokreślonych elementów po których rozpoznasz camela.

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? Tak. S'CAMEL w stężeniu 10krp/10ml VPG
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? Zdecydowanie tak.
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? Tak. Do prawidłowego mieszania, zachowania powtarzalnych warunków, dotrzymywania czasów, do akuratności w dozowaniu i zapisywaniu notatek i obserwacji, cierpliwości i PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZEŃSTWA. Po własnych doświadczeniach będę miał argumenty dlaczego należy to robić właściwie.

Wasze komentarze
- Opisany sposób postępowania z przygotowywaniem optymalnego stężenia aromatu wydaje się być najlepszą metodą poszukiwań. Czas dojrzewania liquidu również jest rozsądnym minimum, chociaż np. Tobacco Menthol złagodniał jeszcze po dalszych 4 dniach.
- Każdemu kto będzie próbował mieszania zaproponuję ten schemat, a szczególnie "buteleczkę dla niecierpliwych", bardzo pomocny argument. Mam już kilku kandydatów, z rozpoczęciem własnych prób czekają na degustację moich 'wynalazków'.
- Świetny pomysł z testowaniem liquidów BAYCA, dobre zajęcie na czas oczekiwania

I want to make my own liquid on a basis of this receipt.

ardbeg

Nr. 1

Prepared to the delivery:
- base VPG 18
- flavors s’camel and tobacco menthol
- bottles
Please begin the dosage of a flavor wiith 4 drops on 10 ml. boosting on 2 drops in every next bottle.
Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops
To the bottle nr 6 please dose 10 drops of a flavor.
Should you have other proven proportions then you will make as you wish however, please boost the amount of the flavor in every next bottle.
Please safe first five bottles and try them no sooner than 10 days from a date of the mixing. I will be asking for a date of mixing.
Bottle nr 6 is for a often vaping during the period of steeping. Please describe your impressions from a steeping of a liquid in this bottle.
I will be asking for your imrpessions.
Write down, write down, write down.
If you do not have labels you can use an usual rag from the pharmacy.
As soon as we finish this fun then please mix the e-liquid s’camel with e-liquid tobacco menthol in the proportions 75%/25%
I exactly did it and I digested the mint.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
After the period of steeping please answer the following questions.

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 36 years with many efforts of quiting.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? I finished the last pack in a couple of days.
3. How long do you use the ecigarette? From 16.11.2012

4. Date of mixing the mixture. 29.11.2012/4.12.2012
5. Did the mixture steep ten days? Yes

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Yes
7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping? Yes
8. If yes could you describe your impressions. During the first days the cigarette’s flavor dominated with a different intensity. The 6th day strong cigarette’s taste. 7th day and the following a slow evolution in the direction of a distinct analogue cigarette with a slight mint after taste. 10th day the tastes smoothed, there was still very little of a mint. The sample 12 drops on 10 ml VPG 18 with a very distinct taste, so a decision of a mixing 16 drops and 22 drops. I will wait on the effects 10 days and then I will have a chance to establish my favorite concentration. /14.12/ Menthol in a higher concentration is more mint but in general there is too much of this flavor. The version 12 drops/10 ml VPG is the most digestible however, IMHO remains as an addition to the others flavors. S’Camel for a distinction from the beginning showed promise. The first days a bit undecided, the hesitations if this is a cigartette or the perfumes, then the taste was perfect. A sober taste of a tobacco, a bit of biting ashtray, a little bit of those indefinite elements from which you will recognize a camel.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Yes. S’Camel in the concentration 10 drops/10 ml VPG.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? Definitely yes.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? Yes. To the right mixing, keeping repetitious conditions, meeting the deadlines, precision in the dosage, writing down and observation, patience and ABOVE OTHERS SAFETY. With my experience I will have the arguments why one should do it properly.

Your comments:
- The described way of dealing with a preparation of a optimal concentration of the flavor seems to be the best method of resaerch. The time of steeping is also a reasonable minimum however, eg. Tobacco Menthol mellowed yet after 4 next days.
- I will propose this scheme to everybody who will try mixing, and especially „the bottle for the impatients”, a very helping argument. I have already a couple of candidates, they wait to begin their own trials until they try my „inventions”.
- A terrific idea with testing the liquids BAYCA, a good occupation for the waiting time.

Ostatnio edytowano 15 gru 2012, o 02:10 przez ardbeg, łącznie edytowano 6 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 17:43 

nr 2

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 12
- aromat grejpfrut
- butelki.
Dozowanie aromatu proszę rozpocząć od 10 kropli na 10 ml. Zwiększając o 5 kropli w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 10 kropli,
nr.2 - 15 kropli,
nr.3 - 20 kropli,
nr.4 - 25 kropli,
nr.5 - 30 kropli.
Do butelki nr 6. proszę zadozować 20 kropel aromatu.
Jeżeli macie inne sprawdzone proporcję to zróbcie tak jak uważacie, jednak proszę o zwiększanie ilości aromatu w każdej następnej butelce.
Pierwsze pięć butelek proszę schować i spróbować nie wcześniej jak za 10 dni od daty zmieszania. O datę mieszania będę pytał.
Butelka nr. 6 jest do częstego wapowania podczas dojrzewania. Proszę opisywac wrażenia z dojrzewania płynu w tej butelce.
Będę pytał o wrażenia.
Jeżeli nie macie etykiet to doskonałym rozwiązaniem jest zwykły "szmaciany" plaster z apteki.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? 10 lat
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? nie
3. Jak długo używasz e-papierosa?]34-33 miesiące

4. Data rozrobienia mieszanki: 28.12.2012
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? Tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? Tak, 2 razy. Raz po zmieszaniu, drugi raz 7 dni później.
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? Tak
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia: Tuż poz mieszaniu próbki dla niecierpliwych, zalałem do vivi nova2 z grzałką 2,4 Ohm, smak okazał się zbyt intensywny, po 10-20 zaciągnięciach musiałem zmienić płyn na inny. Po 7 dniach Smak się ustabilizował, i elegancko przegryzł, nadal intensywny, ale nie męczący tak jak za pierwszym razem.

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? Tak
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? Zdecydowanie tak
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? W miarę możliwości

Próbka 1:
Zbyt delikatny jak dla mnie, po kilku zaciągnięciach straciłem smak grejpfruta.
Wyczuwalny ale zdecydowanie zbyt delikatny, chmura duża, nawet bardzo duża

Próbka 2:
W trakcie testów

Próbka 3:
Płyn nr 3 był spróbowany jako drugi, na razie jest faworytem, idealnie dopasowany smak, gęstość i ilość dymu (w porównaniu do 1), Smak intensywny, nie męczący (taka sama ilość aromatu została dodana do próbki nr.6, dla niecierpliwych)

Próbka 4:
Tutaj już za dużo aromatu, ilość dymu niestety też zmalała, ale nieznacznie w porównaniu z próbką 3. Dobre jeśli ktoś potrzebuje natychmiastowej zmiany smaku i wyrazistości tego aromatu.

Próbka 5:
Niestety, tego nie byłem w stanie wapować. Dym ok, ale aromat, aż piekł w gardło i nos.

nr 2

- base VPG 12
- grapefruit flavor
- bottles
Please begin the dosage of a flavor wiith 4 drops on 10 ml. boosting on 2 drops in every next bottle.
Bottle:
Nr 1 – 10 drops
Nr 2 – 15 drops
Nr 3 – 20 drops
Nr 4 – 25 drops
Nr 5 – 30 drops
To the bottle nr 6 please dose 20 drops of a flavor.
Should you have other proven proportions then you will make as you wish however, please boost the amount of the flavor in every next bottle.
Please safe first five bottles and try them no sooner than 10 days from a date of the mixing. I will be asking for a date of mixing.
Bottle nr 6 is for a often vaping during the period of steeping. Please describe your impressions from a steeping of a liquid in this bottle.

After a period of steeping please answer the follwing questions:

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 10 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? No.
3. How long do you use the ecigarette? 34 - 33 months.

4. Date of mixing the mixture. 28.12.2012.
5. Did the mixture steep ten days? Yes.

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Yes. Two Times. Once after the mixing, the second time 7 days later.
7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping? Yes.
8. If yes could you describe your impressions. Just after the mixing the sample for the impatients I filled vivi nova 2 with a heater 2,4 Ohm. The taste turned out to be too intensive, after 10-20 smokes I had to swap the liquid to another. After 7 days the taste leveled off and mixed well, still intensive but not tiring as for the first time.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Yes.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? Definitely yes.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? As far as I can.

Sample 1:
For me too delicat, after a couple of smokes I lost the taste of a grapefruit. Sensible but definitely too delicat, the cloud big, even very big.

Sample 2:
During the tests.

Sample 3:
The liquid was tried as the second, it is my favourite for a moment, ideally suitable taste, density and amount of a smoke ( in comparison to 1). Intensive taste, not tiring (the same amount of the flavor was added to the sample nr 6 for the impatients).

Sample 4:
Here too much of a flavor, the amount of a smoke reduced too but not insensibly in comparison with the sample nr 3. Good if someone needs a change of a taste and a transparency of this flavor.

Sample 5:
Unfortunately I was not able to vape it. The smoke ok, but the flavor scorched the throat and nose.

Ostatnio edytowano 10 gru 2012, o 12:57 przez michalf, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 17:57 

nr. 4

Przygotowane do wysyłki:
- baza DNB 12
- aromat s'camel
- butelki.
Dozowanie aromatu proszę rozpocząć od 4 kropli na 10 ml. Zwiększając o 2 krople w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Będę pytał o wrażenia.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? ... a z 10 lat będzie
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? ... nie
3. Jak długo używasz e-papierosa? ... półtora roku

4. Data rozrobienia mieszanki ... 28 listopada
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? ... tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? ... tak
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? ... tak
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia ... zaraz, moment! :D

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? tak
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? w sumie tak, chociaż po 4 dniach był już świetny
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? ano będę

Wasze komentarze

Mieszany z bazą DNB. Testowany na giancie, eternity, screw tanku.
Po paru godzinach – to próbowanie ma na celu sprawdzenie, czy ten aromat będzie mi w ogóle smakował. Jeśli wyczuję w nim drażniącą nutę, to prawdopodobnie po dłuższym leżakowaniu ona dalej będzie, trochę ewoluuje, ale nie zniknie, więc to taka pierwsza ocena, czy smak będzie „mój”. Camel mi podchodzi, dosyć wytrawny, ale ze słodkawą nutą. Ziół na szczęście brak. Drapie.
Dzień 2.
Coraz mocniej drapie.
Dzień 3.
Drapanie powoli ustaje, pojawia się więcej słodyczy, ale również taki popielniczkowy posmak. Dobry, prawdziwie analogowy.
Dzień 4.
Ciągle analogowy i słodkawy. Głębszy.

Leżakowanie – ponad 2 tygodnie:
Próbka nr 1 1kr./ml
Lekki, nienachalny smak, mało wyrazisty, ale smaczny.
Próbka nr 2 2kr./ml
Głęboki, już praktycznie bez słodyczy, smak analogowy. Lekko „brudny”, rzetelny smak tytoniowy.
Próbka nr 3 3kr./ml
J/w, ale mocniej naaromatyzowany
Próbka nr 4 kr./ml
Za dużo aromatu, przy wydychaniu nosem już przez to nieprzyjemnie. Poza tym dla mnie w roztworze już jest za mało gliceryny - za duże stężenie aromatu.

Optymalna jest próbka nr 2.

Smak z czasem się zmienia, pierwszego dnia nie ma w nim nic ciekawego, jest płaski, po 3-4 dniach uwidoczniają się cechy smakowe jemu właściwe. Po 2 tygodniach ginie słodycz.

nr. 4

Prepered to the delivery:
- base DNB 12
- flavors s’camel
- bottles
Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops
To the bottle nr 6 please dose 10 drops of a flavor.

After a period of steeping please answer the follwing questions:

1. How long were you smoking the regular cigarettes? Around 10 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? No.
3. How long do you use the ecigarette? A year and a half.

4. Date of mixing the mixture. 28 November.

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Yes.
8. If yes could you describe your impressions. Wait a moment! 

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Yes.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? In general yes however, it was terrific after 4 days.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? Yes I will.
Your comments:
Mixed with a DNB base. Tested on giant, eternity, tank screw. After a couple of hours - this testing has an objective to check if I like this flavor at all. If I feel a teasing note in it so probably after a longer steeping it will be still on. It will evolve but will not disapear so this is the first estimation if the taste will be „mine”. I like camel, rather dry but with a sweet note. Happily it lacks the herbs. It scorch.
Day 2
It is more scorching.
Day 3
The scorching slowly ends up, more sweetness appear but also such an ashtray after taste. Good, really regular cigarette.
Day 4
Still regular and sweety. Profounder.

Sweeting – over 2 weeks
Sample nr 1 1 drop/ml.
Light, not pushy taste, little distinct but tasty.
Sample nr 2 2 drops/ml
Profound, almost without sweetness, regular cigarette taste. Slightly „dirty”, reliable tobacco taste.
Sample nr 3 3 drops/ml
As above but aromatized stronger.
Sample nr 4 4 drops /ml
Too much flavor, while breathing with a nose it is unpleasant. Apart from this there is too little glycerine in the solution for me – too high concentration.

Optimal is the sample nr 2.
The taste is changing with a time, the first day there is nothing interesting in it, it is flat, after 3-4 days the features of the taste Begin to show up. After 2 weeks the sweetness is lost.

Ostatnio edytowano 18 gru 2012, o 23:29 przez olala, łącznie edytowano 4 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:20 

nr. 5

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 12
- aromat czarna porzeczka
- butelki.

??? :( :o

Będę pytał o wrażenia.

I to tyle co potrafię napisać. Nigdy nie próbowałem z tego aromatu robić e-liquidu. Proszę spróbować od 4 kropli na butelkę a po ile dodawać do następnych po trzy krople? po cztery? Zabijcie nie wiem.

Również potwierdzam przeczytanie wątku i wniesionych wytycznych :)

Czarna porzeczka
VPG 12 mg
Każda butelka po 10 ml bazy + aromat

Dozowanie :

Próbka nr. 1 - 4 krople
Próbka nr. 2 - 6 kropel
Próbka nr. 3 - 8 kropel
Próbka nr. 4 - 10 kropel
Próbka nr. 5 - 12 kropel

Próbka nr. 6 do wapowania - 6 kropelek

Proporcje polecił kolega, który ma doświadczenie z tym aromatem.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? Paliłem małe ilości przez 4 lata
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? Sporadycznie zdarzy się zapalić, ale naprawdę małe ilości...
3. Jak długo używasz e-papierosa? Od mniej więcej dwóch lat

4. Data rozrobienia mieszanki 28.11.12
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? Tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? Tak, wapowałem
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? W zasadzie żadnej znaczącej przy tak małej ilości aromatu.
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia......

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? Przy ilości 12 kropel na 10 mililitrów udało mi się zrobić płyn, który jest naprawdę dobry, mógłby być tylko lepszy. Myślę, że 15 kropel na 10 mililitrów będzie optymalną ilością przy następnym "warzeniu".
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? Oczywiście że warto... Liquid to dość gęsta ciecz, która wymaga czasu żeby się przegryźć.
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? Będę ;)

Wasze komentarze : Irku na wstępie chciałem Ci serdecznie podziękować za tak wspaniałe dary... Liquid wyszedł naprawdę super i szczerze mogę polecić wszystkim osobom lubiącym owocowe smaki.

Testowano na Vision Eternity

nr. 5

- base VPG 12
- flavor blackcurrant
- bottles

And this is all what I can write. I have never tried to make an e-liquid of this flavor. Please try from 4 drops on a bottle, and how much add to the next one, three, four drops? Kill me, I do not know.

I also confirm reading of this topic and the carried remarks.

Blackcurrant
VPG 12 mg
Every bottle of 10 ml of the base + flavor

Dosage:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops

The sample nr 6 is to vape – 6 drops.
The proportions recommended me a friend who has an experience with this flavor.
???

1. How long were you smoking the regular cigarettes? I smoked a little amount for 4 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? It happens very rarly to smoke a regular cigarette but really a little amount.
3. How long do you use the ecigarette? From around two years.

4. Date of mixing the mixture. 28.11.12

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Yes I did.
7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping? I hardly notice any change on such a little amount of the flavor.
8. If yes could you describe your impressions.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? With the amount of 12 drops on 10 ml I managed to make a liquid which is really good, it can be only better. I think that 15 drops on 10 ml will be the optimal amount for the next „weighing”.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? Of course it was…A liquid is a thick fluid and it requires some time to steep.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? I will.

Your comments:
Irek, I would like to thank you for such wonderful gifts… Liquid turned out to be really excellent and I can honestly recommend it to everybody who likes the fruity flavors.

Tested on a Vision Eternity.

Ostatnio edytowano 10 gru 2012, o 11:40 przez Horwi, łącznie edytowano 3 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:34 

Chciałbym zrobić swój płyn na podstawie tego przepisu

nr. 6

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 18
- aromat Canadian Type

Dozowanie obu aromatów proszę rozpocząć od 4 kropli na 10 ml. Zwiększając o 2 krople w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.

nr.6 - 14 kropli - dodatkowa
Będę pytał o wrażenia.

Po okresie dojrzewania bardzo proszę to odpowiedzi na poniższe pytania.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? .... 2 lata
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? .......Nie
3. Jak długo używasz e-papierosa?3 lata

4. Data rozrobienia mieszanki ....... 4 XII 2012
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? ..... Tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? .........Tak
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania?......Tak
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia......Zanik słodkiego posmaku, zwiększenie głębi

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony?.......Jeszcze nie, testuję właśnie połączenie z orzechem
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje?....... I tak i nie.
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? ........Już to robię :)

Wasze komentarze........

Canadian Type po dojrzeniu traci słodki posmak co jest plusem, jednak w połączeniu z orzechem w miarę dojrzewania jest mniej wyczuwalny - najlepsze efekty w butelkach 5 i 6. Brakuje w nim trochę maggi. Będę jeszcze eksperymentował z ilością orzecha i aromatem s'camel. Jak na razie niezły efekt osiągnąłęm mieszając 11kr orzecha, 1ml płynu boge tobacco i 9ml bazy vpg. Testy trwały dość długo bo równolegle testowałem vision eternity :)

wapowane na ce3 i vision eternity

nr. 6

- base VPG 18
- flavor Canadian type

Please Begin the dosage of both flavors with 4 drops on 10 ml. boosting on 2 drops in every next bottle.
Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops
Nr 6 – 14 drops - additional
Please dose 10 ml of a flavor to the bottle nr 6.

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 2 years
3. How long do you use the ecigarette? 3 years.

4. Date of mixing the mixture. 4 XII 2012.

8. If yes could you describe your impressions. Disappearance of the sweet taste, boosting the depth.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Not yet. I have been testing with a nut.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? And yes and no.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? I have been already doing it.
Your comments:
After steeping the Canadian Type is losing a sweet after taste which is a plus however, in a combination with a nut is less felt while it steeps – the best effects in the bottles 5 and 6. It lacks a bit of a maggi. I will be experimenting with an amount of a nut and the s’camel flavor. For a moment I achieved a not bad effect mixing 11 drops of a nut, 1 ml of a liquid boge tobacco and 9 ml of the base vpg. The tests lasted long enough because I was testing simultanously vision eternity vaped on ce3 and vision eternity.

Ostatnio edytowano 18 gru 2012, o 15:22 przez dzisu, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:42 

chcę zrobić swój płyn na podstawie tego przepisu.

nr.7

Przygotowane do wysyłki:
- baza DNB 6
- aromaty s'camel i maxx blend by Inawera
- butelki.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Będę pytał o wrażenia.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? 10 lat
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? niestety tak
3. Jak długo używasz e-papierosa? 4 miesiące

4. Data rozrobienia mieszanki 30.11.2012
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? tak

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? tak
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? tak, bardzo wyraźną
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia - na początku smak był niewyraźny i płytki, na dobrą sprawę z każdym dniem czuć było że liquidy zaczynają 'przegryzać' się z bazą, smak stawał się co raz głębszy a przez to odczucia z palenia były lepsze

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? na 99% tak, najbardziej odpowiada mi stężenie 12 kropelek na 10ml aczkolwiek w przyszłości będę jeszcze kombinował z dodaniem delikatnego posmaku np orzecha - generalnie buteleczki ze słabszym stężeniem nie są złe ale jakoś bardziej podchodzi mi wyraźny i intensywny smak liquidu
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? zdecydowanie tak !!! moje poprzednie doświadczenie z tworzeniem własnego liqudiu nie było owocne - byłem bardzo niecierpliwy i zanim liqudiy przegryzły się z bazą lwiej części już nie było a smak był mało satysfakcjonujący. Tym razem, idąc za sugestiami Irq'a jestem na prawdę zadowolony z rezultatów i w przyszłości również zamierzam prowadzić swoje małe liquidowe laboratorium smaków :)
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? bez wątpienia - cierpliwość popłaca a w tym wypadku SMAKUJE o wiele lepiej

]
Wasze komentarze........ Na początku wielkie dzięki za możliwość udziału w tym projekcie - nie tylko miło było dostać darmowe próbki ale też przygotować włassne liquidy wg konkretnego przepisu. Zawsze lepiej smakuje coś w co włożyło się trochę pracy własnej a dodatkowym plusem jest jeszcze cena - nieporównywalnie niższa niż gotowe liquidy których smak czasami jest na prawdę słaby.
Zachęcam wszystkich do zakupów w Inawerze - profesjonalne podejście zarówno do klienta jak i do testera :)
Pozdrawiam

nr. 7

- base DNB 6
- flavors s’camel and maxx blend by Inawera
- bottles
Please Begin the dosage of both flavors with 4 drops on 10 ml. boosting on 2 drops in every next bottle.
Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 10 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? Unfortunately yes.
3. How long do you use the ecigarette? 4 months.

4. Date of mixing the mixture. 30.11. 2012.

7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping? Yes very noticeable.
8. If yes could you describe your impressions. At the beginning the taste was inarticulate and bland. However, day in day out it felt that the liquids began to steep, the taste became more and more profound and thanks to it the feeling of the smoking were better.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? On 99% yes. I like the most a concentration 12 drops on 10 ml however, I will be experimenting in the future with the addition of a delicate after taste eg a nut. In general the bottles with a lower concentration are not bad but I like more a clear and intensive taste of a liquid.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? Definitely yes!!! My previous experience with making my own liquid were not successful – I was very impatient and before the liquids were steeped there was not a lion’s share of them and the taste was not satisfactory. This time following Irek’s suggestions I am really happy with the results and in the future I intend to carry out my little liquid’s laboratory of tastes.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? Without hesitation – the patience pays off and in this case it tastes much better.

Your comments:
At the beginning I would like to thank you for the possibility of taking part in this project. Not only was it nice to get free samples but also preparing my own liquids according to a concret receipt. It always tastes better something on which one work and the additional plus is the price – incomparably lower than ready liquids whose taste is sometimes bland. I encourage everybody to the purchases at Inawera – a professional approach both to the client and to the tester. Regards.

Ostatnio edytowano 18 gru 2012, o 16:49 przez kafienko, łącznie edytowano 7 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:43 

Chcę wykonać swój płyn (liquid) wg. tego przepisu :)

Witam wszystkich... Przesyłkę otrzymałem - pewnie z winy poczty - dopiero w Czwartek 13.12.2102. wieczorem wykonałem mieszanie wg receptury i teraz grzecznie czekam do wieczora w Sobotę (10 dni)... dam znać bezzwłocznie o efektach).

nr. 8

Przygotowane do wysyłki:
- baza DBN 18
- aromat wiśnie w likierze
- butelki.
Dozowanie aromatu proszę rozpocząć od 10 kropli na 10 ml. Zwiększając o 5 kropli w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 10 kropli, - pierwsze wapowanie (20.12.2012) - dym gęsty lekko drażniący - aromat wyczuwalny jak dla mnie prawie trafiony - sprawdzę po 10 dniach zmianę (czyli za 3 dni)
nr.2 - 15 kropli, - pierwsze wapowanie (20.12.2012) - dym gęsty jak wyżej lekko drażniący - aromat zdecydowany lecz o dziwo nie słodki jak dla mnie ta proporcja (póki co) trafiona najlepiej - sprawdzę po pełnych 10 dniach zmianę
nr.3 - 20 kropli, -pierwsze wapowanie (20.12.2012) - dym gęsty smak drażniący - aromat wyczuwalny słodkawy posmak w ustach ale mam wrażenie że gryzie za mocno - sprawdzę po 10 dniach zmianę
nr.4 - 25 kropli, pierwsze wapowanie (20.12.2012) - dym gęsty mocniej drażniący - aromat wyczuwalnie słodkawy chyba już za bardzo - moim zdaniem przesadzony - sprawdzę za 3 dni zmianę
nr.5 - 30 kropli. - muszę sprawdzić ponownie (21.12.2012) - wapowałem po próbce nr 4 i po prostu mnie zakrztusiło - za bardzo gryzło... normalnie szorstki dym aż piekło w gardło...
Do butelki nr 6. proszę zadozować 20 kropel aromatu - to zadanie zrobię jak będę próbował inne po upływie pełnych 10 dni.

Będę pytał o wrażenia.
Jeżeli nie macie etykiet to doskonałym rozwiązaniem jest zwykły "szmaciany" plaster z apteki.[/color]

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? w sumie 15 lat
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? nie, spróbowałem dwa razy (mniej więcej po 2 miesiącach wapowania) i wziąłem może 2 machy... to było okropne uczucie
3. Jak długo używasz e-papierosa? od marca 2012 - przewapowałem się przez EgoT, EgoW, Ego3 oraz obecnie różne clearomizery (które moim zdaniem są najlepsze). Obecnie używam Volish Art + clearomizer - cristal 2, oraz Smoox + clearomizer ninova.

4. Data rozrobienia mieszanki 13.12.2102
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? ..... czekam i czekam :)

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? .........jeszcze - nie
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania?......
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia......

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony?.......
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje?.......
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? ........

Wasze komentarze........

I want to make my fluid (liquid) on a basis of this receipt

Hello everybody… I received the delivery – likely it is the Polish Post office to blame – only 13.12.2012. In the evening I made the mixing after the receipt and now I am waiting politly to the Saturday evening (10 days) … I will inform you immediately on the effects.

nr. 8

- base DBN 18
- flavor cherries in a liquor

Please Begin the dosage of both flavors with 10 drops on 10 ml. boosting on 5 drops in every next bottle.

Bottle:
Nr 1 – 10 drops, first vaping (20.12.2012) – a thick smoke slightly teasing – the flavor is felt, as for me almost a bull’seye – I will check the change after 10 days (ie. in 3 days).
Nr 2 – 15 drops first vaping (20.12.2012) – as above a thick smoke slightly teasing – the flavor intensive but strangely enough not sweet, as for me I like the most this proportion – I will check the change after 10 full days.
Nr 3 – 20 drops, first vaping (20.12.2012) – a thick smoke, a teasing taste – the flavor is felt with a sweet after taste in the mouth but I have an impression that it bite stoo much – I will chcek the change after 10 days.
Nr 4 – 25 drops, first vaping (20.12.2012) – a thick smoke more teasing – the flavor is felt perhaps already too much – in my opinion exaggerated – I will check the change in 3 days.
Nr 5 – 30 drops – I must check it another time (21.12.2012) – I was vaping the sample nr 4 and I gasped it – it was biting too much… just a harsh smoke scorched my throat.

Please dose 20 ml of a flavor to the bottle nr 6. – I will do this task while I will be trying others after full 10 days.

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 15 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? No, I tried two times (approximately after 2 months of vaping) and I took around two smokes … it was a disgusting feeling.
3. How long do you use the ecigarette? Since March 2012 – I was vaping on EgoT, EgoW, Ego3 and at present on the different clearomizers (which in my opinion are the best). At present I use the Volish Art.+ clearomizer – cristal 2 and Smoox + clearomizer ninova.

4. Date of mixing the mixture. 13.12.2012.
5. Did the mixture steep ten days? I have been waiting and waiting

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Not yet.
7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping?

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased?
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps?
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids?

Your comments:

Ostatnio edytowano 20 gru 2012, o 19:57 przez Gregers, łącznie edytowano 3 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:45 

nr.10

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 24
- aromat s'camel
- butelki.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Będę pytał o wrażenia.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? 17 lat
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? NIE
3. Jak długo używasz e-papierosa? 9 Miesięcy

4. Data rozrobienia mieszanki 11:00 02.12.2012 r
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? Tak mieszanka dojrzewała 10 dni

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? TAK
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? TAK
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia -Pierwsze godziny z tej butelki - nie można wapować, smak chemiczny za ostry, na drugi dzień podobnie, trzeci dzień już widać "osłabienie" aromatu lecz jednak nie pasuje mi ten smak, 5 dzień już jest ok i wydaję mi się, że przez kolejne dni nic więcej się nie zmieniło, smak po 5 dniu jak i po 10 został taki sam
9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? JMyślę, że nie lecz cierpliwość popłaca o czym się przekonałem
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje?Zdecydowanie tak!!
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? TAK

Wasze komentarze:Udało mi się wytrzymać te 10 dni. Zwycięzca okazała się próbka nr 3. Pozostałe próbki skrajne mniej mi pasują a szczególnie te powyżej "trójki" są za bardzo jak dla mnie aromatyczne ale co w tym dziwnego jak czasem smak samej bazy VPG mi wystarcza :). Aromat S`Camel jest ok ale potrzeba do niego jakiś dodatków coś co mają liquidy Bayca z serii Apollo i Eros, które mi najbardziej smakowały. Irku jedno jest pewne warto czekać aż samoróbka się przeje. Ja uważam, że te 5 dni jednak wystarczy z butelki "6" nic dalej nie wyciągnąłem ale czemu nie 10? Potrzeba mi więcej testów ale jedno jest pewne nauczyłem się cierpliwości :)

nr. 10

- base VPG 24
- flavor s’camel

Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops
Nr 6 – 14 drops – additional

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 17 years.
3. How long do you use the ecigarette? 9 months.

4. Date of mixing the mixture. 11:00 02.12.2012.
5. Did the mixture steep ten days? Yes it did.

8. If yes could you describe your impressions. First hours I could not vape from this bottle, the chemical taste, too strong. All the same on the second day. On the third day one can see „the weakening” of the flavor however, I do not like this taste. On the fifth day it is already ok and it seems to me that in the following days nothing more has changed. The taste remained the same after the fifth and tenth day.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? I think not but the patience pays off and it was what I got round.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? Yes.

Your comments:
I managed to withstand those 10 days. The winner is the sample nr 3. The others samples do not suit me and especially those above „three”. They are too aromatic for me, but it is no wonder because sometimes it suits me only the taste of the base VPG. The flavor S’Camel is ok but it needs some additions, something what have the Bayca liquids series Apollo and Eros which I liked the most. Irek there is one thing certain, it is worth waiting until the mixture steeps. I think that those 5 days are enough, I did not worm out nothing from the bottle nr 6, but why not 10? I need more tests but one is certain I learned the patience

Ostatnio edytowano 14 gru 2012, o 21:32 przez jsakic, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:45 

pozdrawiam
smootas

nr.11

Przygotowane do wysyłki:
- baza VPG 18
- aromat cherry by Inawera
- butelki.
Dozowanie aromatu proszę rozpocząć od 4 kropli na 10 ml. Zwiększając o 2 krople w każdej następnej butelce.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Będę pytał o wrażenia.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? około 12 lat z krótkimi przerwami na "rzucanie"
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? Na samym początku przygody z wapowaniem paliłem kilka razy towarzysko z kumplem, ale w sumie po to, żeby się przekonać czy analog mi jeszcze smakuje. Potem jeszcze raz na imprezie suto zakrapianej alkoholem zapaliłem ze dwie fajki.
3. Jak długo używasz e-papierosa? Od lutego 2012, czyli 10 m-cy.

4. Data rozrobienia mieszanki 29/11/2012
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? Oczywiście.

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? Tak.
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? Zdecydowanie.
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia.

03/12/2012
Butelka dojrzewająca rozpoczęta. Po około dobie od rozmieszania smak był strasznie intensywny, czuło się bardzo cukierkową wiśnię, bardzo słodką i strasznie mały "kop". Po trzech dobach cukierkowość znikła, smak juz mniej intensywny.

06/12/2012
Smak się chyba ustabilizował, dymu jest dużo, słodycz trochę ustąpiła, ale wciąż wyczuwam tą cukierkowość. Może to po prostu taki aromat?

08/12/2012
Cukierkowość zdecydowanie odchodzi na dalszą metę, smak się wyklarował, czuć dobrze wiśnię. Chmura jest duża.

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? Na pewno, aczkolwiek za dużo wiśni w ciągu ostatnich dni, więc chwilowo ją zamienię na coś mniej słodkiego.
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? Choćby dlatego, że wcześniej zakrapiałem 10ml bazy około 20 kroplami i wapowałem po 24h. Teraz wiem, że wystarczy 6-8 kropel i dłuższy okres dojrzewania i mam tak samo aromatyczny płyn.
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? W pierwszej kolejności mojego brata :)

Wasze komentarze. Jestem bardzo zadowolony z wzięcia udziału w testach i dzięki wielkie dla Irka za umożliwienie tego. Mieszam płyny od niedawna, więc takie testy to dla mnie cenne doświadczenie, zwłaszcza że mieszam też okazjonalnie dla znajomych i oni też chcą być zadowoleni z moich płynów :) Coraz więcej w mojej kolekcji aromatów, więc mieszanie robi się coraz przyjemniejsze.

Regards,
smootas

nr. 11

- base VPG 18
- flavor cherry by Inawera
- bottles

Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops

1. How long were you smoking the regular cigarettes? Around 12 years with the breaks for quiting.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? At the begiinig of my adventure with vaping I used to smoke with my friend but I just wanted to know if I still like the regular cigarettes. Then on a booze party I smoked two fags.
3. How long do you use the ecigarette? Since 10 February 2012, ie. for 10 months.

4. Date of mixing the mixture. 29/11/2012.
5. Did the mixture steep ten days? Of course.

7. Did you notice a change in flavor during the period of steeping? Definitely.
03/12/2012
Bottle sweeping opened. After 24 hours from the mixing the taste was very intensive, it was felt a very candish cherry, very sweet and a very little „hit”. After 3 days the candiness disappeared, the taste was less intensive.
06/12/2012
The taste has perhpas stabilized, there is much smoke, the sweetnes stepped aside a little bit but still I can taste such a candiness. Maybe it is just such a flavor
08/12/2012
A candiness is melting away decidely, the taste was distinct, One can feel the cherry well. The cloud is big.

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Definitely however, there was too much cherry during the last days, I will change it for something less sweet for a moment.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? Yes and it was as much why that I earlier dosed 10 ml of a base with 20 drops and I was vaping after 24 hours. Now I know that 6-8 drops and a longer period of steeping suffice and I have the same aromatic liquid.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? My brother as the first

Your comments:
I am very satisfied of taking part in the tests and thank you very much to Irek to enbled me them. I mix the liquids not for a long time so such tests are very valuable to me, especially because I also mix from time to time for my friends and they want to be satisfied with my liquids. There are more and more flavors in my collection so the mixing is becoming increasingly nicer.

Ostatnio edytowano 9 gru 2012, o 23:23 przez smootas, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 23 lis 2012, o 18:48 

Chcę zrobić swój płyn na podstawie tego przepisu

nr.12

Przygotowane do wysyłki:
- baza DNB 18
- aromaty s'camel i desert ship by Inawera
- butelki.
Butelka:
nr.1 - 4 krople,
nr.2 - 6 kropli,
nr.3 - 8 kropli,
nr.4 - 10 kropli,
nr.5 - 12 kropli.
Będę pytał o wrażenia.

1. Jak długo paliłeś/aś analogi? 24 lata
2. Czy od czasu jak zaczełeś/aś wapować e-papierosa palisz również analogi? Nie palę analogów od pierwszego dnia. Dzisiaj poproszono mnie o ogień i zastanawiałem się długo - że już nie mam w kieszeni zapalniczki.
3. Jak długo używasz e-papierosa? Niestety w porównaniu z innymi użytkownikami forum tylko 54 dni

4. Data rozrobienia mieszanki - 3.12.2012r.
5. Czy mieszanka dojrzewała 10 dni? Właśnie dzisiaj ma 10 dni - 13.12.2012.

6. Czy wapowałeś/aś e-liquid z butelki dla niecierpliwych? Tak. Próbowałem co kilka dni.
7. Czy zauważyłeś/aś zmianę smaku przez okres dojrzewania? Tak.
8. Jeżeli tak, opisz wrażenia. Moim zdaniem smak był na początku wyraźny (ostry), później był głębszy i wyczuwalny- stonowany (cokolwiek to znaczy - nie umiem tego opisać)

9. Czy udało ci się zrobić e-liquid z którego jesteś zadowolony? Tak. Nawet nie myślałem że to takie proste. Teraz mam nadzieję że znajdę swój idealny.
10. Czy warto było poczekać aż e-liquid dojrzeje? To co było pierwszego dnia to nie było to co bym chciał wapować. Zastanawiam się czy tylko pierwsze dni mają wpływ na smak. Czy nie lepiej zostawić miksy jeszcze na dłużej. Podobno wino czym starsze tym lepsze.
11. Czy będziesz namawiał/a innych waperów do prawidłowego mieszania płynów? Pewnie. To jest tańsze i można spróbować wstrzelić się w swój smak.

Wasze komentarze........ Napiszę jak serwer będzie mnie obciążony. Wolno można edytować posty
Napiszę za kilka dni

nr. 12

- base DNB 18
- flavors s’camel and desert ship by Inawera
- bottles

Bottle:
Nr 1 – 4 drops
Nr 2 – 6 drops
Nr 3 – 8 drops
Nr 4 – 10 drops
Nr 5 – 12 drops

1. How long were you smoking the regular cigarettes? 24 years.
2. Do you smoke the regular cigarettes from the moment you began vapor ecigarettes? I do not smoke the regular cigarettes from the first day. Today I was asked for a fire and I was wondering for a long time – that I don’t have a lighter in my pocket.
3. How long do you use the ecigarette? Unfortunately in comparison with the others forum users only 54 days.

4. Date of mixing the mixture. 3.12.2012.
5. Did the mixture steep ten days? Exactly today it has 10 days – 13.12.2012.

6. Did you vapor the e-liquid from a bottle for the impatients? Yes. I was trying a couple of days.
8. If yes could you describe your impressions. In my opinion the taste was very disitinct at the beginning (strong), later was deeper and sensible – sober (whatever it means – I can’t describe it).

9. Did you manage to create an e-liquid with which you were pleased? Yes. I even didin’t think that this is so simple. Now I hope that I find my perfect one.
10. Was it rewarding to wait until the moment the e-liquid steeps? What it was the first day it wasn’t something I would like to vape. I wonder if only the first days have impact on the taste. Isn’t better to leave the mixtures for a longer time? Apparently the wine is the older the better.
11. Will you convince other vapers to a correct mixing of the liquids? Rather yes. This is cheaper and you can find your taste.

Your comments:
I will write when the server will be not so much loaded. One can edit his posts very slowly. I will write in a couple of days.

Ostatnio edytowano 13 gru 2012, o 21:28 przez szakol, łącznie edytowano 1 raz

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]